måndag 22 november 2010

Advent...


Gomorron....:))
Har gått lite på halvfart här i helgen, då jag drabbades av nån magsjuka i fredagskväll....:((
Hade planerat att plocka fram det mesta igår...
men fortfarande är det mesta kvar i sina lådor...
Ska försöka ta ett ryck idag...:))

Min adventsljusstake....
som var röd från början...
loppisfyndad..
blev vitmålad förra året...


Här syns köksfönstret, som EGENTLIGEN är en altandörr, nästan i sin helhet...=))
Har satt upp ett par gamla kökshanddukar som cafégardiner...
o såklart min fiiiina stång till....en GREN från trädgården...:))
Äälskar allt som är ICKE-perfekt...
när man får använda saker till nåt helt nytt...

Nu ska jag föröka plocka lite till här hemma..
så ADVENTs-pyntandet blir färdigt....:))

Kraaamizar Git

4 kommentarer:

Hanneles jul-paradis sa...

hos oss har också mycket kommit fram

Alexandras jul sa...

det ser ut som att du har det riktigt mysigt!!=D Så fint så fint.

Romantiska Hem sa...

Åh här hemma hos dig var det ju en himla massa vackert och ack så julvackert!! Stämning! Kram

Juletanten sa...

Vad mysigt det ser ut.
I kväll ska jag gå igenom alla stjärnor, slingor m.m. för att kolla status. Sedan plockas allt fram i helgen. Längtar...