torsdag 15 oktober 2009

Fotografdottern...=))


Gokväll mina kanelskorpor...=))
Var bara TVUNGEN att göra ett inlägg...=)
Satt nämligen o hjälpte tvillingdottern att lägga över bilder från mobilen...
Då hon OXÅ startat en blogg...=)) o skulle göra inlägg...
O så bara.....SHIT POMMES....
vilka bilder!
Jag har DEFINITIVT döpt om henne nu...
numera går hon under namnet FOTOGRAFDOTTERN här på bloggen....=)))


O då e dom som sagt tagna med MOBILEN!!...=)))
Får nog ta o låna den där mobilen när JAG ska fota..hihi...


Bilden på porslinsdockan o på vår kise...SESSAN...som i PRINSESSAN...
tog hon i eftermiddags, för att lägga ut på SIN blogg...=))
Nu lånar jag dom o lägger ut på MIN blogg...=)))
Meeen...dom blev ju bara SÅÅÅÅÅ jäla bra...=))


Jag menar...kolla in allas vår SESSAN...
E hon inte HELT UNDERBAR...=)))


Hon ba...ååååååå...va jag e SÖMNIG....kan du bli KLAAAR snart?...=))))

O som ni ser...hon såg till att få en VIT bakgrund...=)))
Shit pommes frites...vilka BEGÅVADE barn jag har....=)))
Vem brås dom på, månne....hihi...=)))

Ha en fortsatt mysig kväll.....

O glöm nu inte att kika in i min julblogg....
hon har nämligen fotat julbilder oxå....o dom tänker jag lägga ut...NUUUUU....

"ATT ALLTID VARA EN SMULA BARN...DET ÄR ATT VARA VUXEN..."

Kraaaaaaamizar Git

4 kommentarer:

sylvia sa...

god morgon til du.
nydelige bilder hun har tatt,duktig barn du har..
ja disse barna våre kan mer enn vi mange ganger tror.
klem igjen fra meg

Anki sa...

Du är för go! Men vilka härliga bilder hon tagit dottern! Jo hon brås allt på mamma, hihi!
Det är liite mycket att hålla koll på nu *fniss*
Nu ska jag kolla julinlägget oxå, så...försök nu hålla isär det här...jag blir alldeles snurrig ju, haha!

Ha en härlig kväll min goa hoppetossa!
Bamsekram!

Anki sa...

Men HALLÅÅÅ!! Var är julinlägget, eller är jag vilsen nu??? Puh!!

Kramis igen!

Ps, ordverifieringen man ska skriva in är...sucks...lite kul va??, eller inte!!

Anonym sa...

Blogger retas med mig... får felmeddelanden när jag skriver kommentarer till dig.... Så nu nytt försök!

Tycker din dotter är jätteduktig - brås alldeles säkert på mamma.... :)

Jul = jul. Annat = vanliga bloggen... Typ.... *fniss* Äsch, du får nog ordning på dina bloggar med tiden, tycker du är jätteambitiös!

Kramis och go' lördagskväll på dig!
Marie